04.06.2011 - Nunta 45 de persoane - Casa Jienilor

Petrecerea a inceput la ora 19 fix si s-a terminat dis de diminineata pe la 4 si un pic. A avut loc la Casa Jienilor locatia de pe Strada Fainari. Chiar daca la un moment dat a plouat torential, afara te topeai de caldura iar inauntru in restaurant te cam fereai de aerele conditionate, cel putin eu ma feream de cel care imi batea direct in ceafa . Chiar daca au fost putini invitati (45 la numar) s-au simtit cu totii bine si a fost o atmosfera frumoasa. Programul muzical a fost lasat la alegerea mea cu foarte putine cerinte din partea invitatilor. Am trecut prin mai toate genurile utilizate in mod normal reusind sa anim multimea destul de bine. La momentul rapirii miresei parte din negocierea dintre rapitori, mire si nas a inclus cantarea live a unui cantec la alegerea nasului. Si-a ales "Bun ii vinul ghitghiuliu" si ce a iesit puteti vedea in cadrul prezentarii video de mai jos. La final mirii s-au declarat multumiti, de asemenea si nasii. Eu m-am bucurat de bucuria lor si a ramas sa ne auzim pentru botez la anul  .

Prezentare video :


Imagini :
  

DJ la nunta, la preturi decente !

Share this video :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Sonorizare nunta botez cu DJ MC Cristian Niculici - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger