22.01.2011 - Eveniment corporate 180 de persoane - Ramada Allegro

22.01.2010 in Bucuresti . Gheata pe jos . Hotel RAMADA Allegro . Gheata in parcare . Gheata peste tot de fapt ... ;)
Evenimentul : corporate party, 180 de persoane participante . Un spatiu de desfasurare imens ! Toate cele 4 saloane Crystal au fost unite pentru a face fata tuturor participantilor . Am fost impreuna cu colegul meu DJ Mihai care de altfel a si contractat evenimentul . Ne-am dus cu toate cele 4 incinte audio avute in dotare ( 2x B1520PRO + 2x B415DSP ) si am sperat ca va fi suficient . Am montat boxele astfel incat sa avem acoperire cat mai mare intru-cat au fost si 2-3 momente artistice care trebuiau percepute dpdv audio ok de toata lumea: un "mentalist", dansuri de societate si domnu' buzdu de la zu. In final a fost mult prea suficient sunetul, chiar fiind rugati in 2-3 ocazii sa dam reducerea volumul cu toate ca in momentele acelea eram in 35-40 % putere . Noi vroiam tare, cat mai tare, super tare !!!... dar ei nu, nu si nu !!! :D N-ai cu cine domne' ... Glumesc desigur ! Demult nu am mai avut dorinte d-astea sado-maso de a tine amplificatoarele in clip, ci din contra incercam sa tinem evenimentul la un volum alternat, in functie de moment desigur, una la mana pentru a nu crea un disconfort sonor si a doi la mana pentru ca este in interesul nostru sa ne menajam echipamentele daca vrem sa le mai folosim si data viitoare ;) . Daca vreau muzica tare sa-mi crape timpanele ma duc jumatate de ora intr-un club si se rezolva . Totul pentru 10-15 lei intrare fata de cateva sute bune sau chiar mii cat as da daca mi-as "crapa" vreun echipament propriu, doar asa de dragul faptului ca am vrut sa regurgitez pe langa boxe .






Am inceput la orele 20.00 si am terminat la 3.00 . Dupa ce am strans sculele am iesit afara am descoperit frumusetea iernii dezlantuite in toata regula si totodata masinile noastre inzapezite pe jumatate si cu o gheata pe parbriz de vreo 3 cm . Ne-a luat vreo 20 de minute sa le pregatim de drum inca 20 sa ne incarcam fiecare echipamentul lui si pe urma a urmat o repriza de distractie rutiera maxima printr-un Bucuresti inzapezit bine iar la 4:30 am ajuns in final,cu bine, acasa.





DJ CRISTIAN NICK - Bucuresti
0724360747 | 0768788228
http://www.DJlaPetrecere.ro
office@djlapetrecere.ro
MIX-uri diverse : http://www.trilulilu.ro/djcristiannick/fisiere/muzica
Share this video :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Sonorizare nunta botez cu DJ MC Cristian Niculici - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger